Seizoen 2009 - 2010

Grondverzet Vilsteren maakt F1 van Vilsteren compleet.

Zaterdagmorgen 29 augustus vroeg in de ochtend helemaal in achter op het sportpark hadden we officiële overhandiging van geheel nieuw tenue voor ons F1 team. Bewust gekozen omdat op deze locatie van ons sportpark de foto het beste uit de verf komt. Een goed begin is het halve werk. Onder veel belangstelling van ouders en toeschouwers overhandigde Tom en Carien Veltmaat namens grondverzet Vilsteren het tenue. Inclusief coachjassen voor de leiders. Alles ziet er weer tip top uit. Daar kunnen we punten mee pakken. En dat blijkt ook wel want tot het ter perse gaan van dit clubblad zijn er nog geen punten gemorst door ons F1 team, spelend in het nieuwe tenue.

Grondverzet Vilsteren, de naam zegt het al, maakt zich verdienstelijk in het dagelijkse leven met het grootgrondverzet. Grondverzet Vilsteren onderscheidt zich in Nederland, maar ook over de grens van onze buurlanden, met werkzaamheden in o.a. leidingbouw, waterbouw, natuurbouw en wegenbouw. Een bedrijf met een groot know how in deze branche.

De F1 spelers vinden het allemaal al lang goed, als zij maar goed op de foto komen en weer verder kunnen spelen in de groene “wei” van ons Sportpark. Dat deden ze dan ook na een handje geschut te hebben als dank voor dit mooie tenue.

Tom en Roy van Grondverzet Vilsteren ontzettend dank ook namens de sponsorcommissie en het bestuur

mei 2010: BEKERFINALE HET 2e ELFTAL

Na een paar spannende wedstrijden in de poule, kwart- en halve finale kwamen we terecht in de finale. Daarin moesten we het opnemen tegen Ulu Spor 3 die ook bij ons in de competitie zit, maar waar we helaas al 2 keer van verloren hadden.

Maar zoals iedereen weet 3 maal is scheepsrecht en met die instelling gingen we ook de finale in. Op het sportpark van de Zweef in Nijverdal begonnen we sterk aan de wedstrijd, we creëerden veel kansen en daarom kregen we na een kwartier voetballen ook al een penalty wegens opzettelijk hands maar die misten we helaas wel. Gelukkig maakte Marcel Vree 5 minuten later toch de 1-0 en niet veel later maakte Fedor Hendriks de 2-0 na een mooie voorzet van de zijkant.

Zo gingen we ook de rust in. De 2e helft begonnen we niet sterk en kregen we dan ook al gauw een doelpunt tegen en niet veel later viel ook de 2-2.

Zo eindigde de wedstrijd ook, toen gingen we strafschoppen nemen omdat er een winnaar moest komen. Henri Veltmaat mocht beginnen met schieten, gelukkig was dit raak. Daarna Ulu Spor, maar hun 1e schot ging op de paal.