Klussendagen

Tijdens onze jaarvergadering van 24 november jl.. is er besproken en goedgekeurd dat we een indeling gaan maken voor een aantal klusdagen. Daarvoor zijn de leden en ouders van jeugdleden, die nog geen vrijwilligerswerk binnen de vereniging doen, ingedeeld.

De redenen dat we hiervoor gekozen hebben zijn de steeds hogere kosten van allerlei instanties, zoals gemeentelijke kosten voor de huur van de velden, KNVB en vooral de energieprijzen die dit seizoen fors zijn gestegen.

Om de contributie zo laag mogelijk te houden, kunnen wij diverse klussen zelf uitvoeren. Maar daar hebben we wel hulp van u/jou bij nodig! Samen moeten we ons steentje bijdragen binnen onze vereniging en zorgen dat ons sportpark/kantine er netjes, verzorgd en veilig bij ligt.

De bedoeling is dat u per seizoen één keer aan de beurt bent om te komen klussen/schoonmaken. De klussen zullen o.a. bestaan uit het schoonhouden rondom de velden, schilderen, kleine klussen, maar ook schoonmaken in de kantine. Twee dames zorgen wekelijks voor een fijne, schone kantine/keuken, maar daarnaast is twee keer een grotere schoonmaak, heel erg fijn, omdat er anders veel blijft liggen.

De onderhoudscommissie en de dames van de schoonmaak zullen de klussen vooraf op papier zetten, zodat er een goed overzicht zal zijn van de werkzaamheden. Deze werkzaamheden zullen ongeveer een halve dag in beslag nemen.

De starttijd voor de klussendagen op zaterdag is 8:00. We starten de klusdagen om 8.00 uur met koffie/thee. Lukt het niet om op een zaterdag te komen klussen/schoonmaken, dan kan er in overleg ook wat in de avonden gedaan worden. Ruilen met iemand van de lijst mag uiteraard ook, maar geef dat wel even door aan de onderhoudscommissie.

Niet iedereen is dit seizoen al ingedeeld, maar wees niet getreurd: je wordt in het nieuwe seizoen wel ingedeeld.

De 1e klussen dag is op 28 december 2023 aanvang 8.00 uur.

De 2e klussen dag is op 16 maart 2024 aanvang 8:00 uur

De 3e klussen dag is op zaterdag 1 juni aanvang 8:00.

Doe je al wat binnen de vereniging en ben je dus niet ingedeeld? Je bent uiteraard wel welkom om tijdens de klussendagen te komen helpen! Vele handen maken licht werk!

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Indeling klussendagen

Onderstaande klussendag is i.p.v. in mei (zoals aangegeven) op zaterdag 1 juni

Als je niet kunt, graag zelf ruilen!                      Alvast heel erg bedankt!