2 juni 2011
Afscheid van het clubblad
15 mei 2011
Vilsteren 2 is kampioen!!!
7 mei 2011
|
Uitslag loterij VV Vilsteren d.d. 24-04-2011. Grote verloting met dank aan bouwbedrijf Salbam BV en Installatiebedrijf Tijhaar Vilsteren BV Trekking onder toezicht van F. Veltmaat volgens vergunning UIT/11-28668: 1e prijs Ivo Hulsman €. 150,00 2e prijs Dennis Kutterink €. 100,00 3e prijs G. Schuurman Hoonhorst €. 75,00 4e prijs Johan Langenkamp €. 25,00 5e prijs Marco Niens €. 25,00 6e prijs C. Bakering Ruurlo €. 25,00 7e –16e prijs Rick Bovenmars, Cafe Rest. Madrid, Theo Feijen, F. Schepers, Demi van de Kolk, Lynn Koggel, Ronny Langenkamp, Nico Nijhoff, Gerard Niens en Rinus Vlierman €. 10,00 Allen van harte proficiat! En de jeugdleden dank voor de enthousiaste verkoop!! Als dank hebben we 5 voetbalbroekjes met Vilsterse logo verloot onder jeugdleden. De winnaars zijn: Pim Kamphuis, Jeffrey Feijen, Glenn Niens, Anouk Rietman en Yorben Kampan. Willen jullie aan Martin Hendriks doorgeven welke maat van het broekje jullie willen? Wil je voorbeeld zien van het broekje kijk bij onze site in de “webshop” rubriek clubkleding |
25 april 2011
Op 1e paasdag werd er weer het jaarlijkse paaseieren zoeken georganiseerd. Klik hier voor foto's van het paaseieren zoeken. Foto's van de eieren-gooiwedstrijd volgen nog. De foto's zijn in een lage resolutie weergegeven. Als iemand een originele foto wil ontvangen, kan een mail gestuurd worden naar moleneschtoppers@planet.nl |
Paasactiviteiten 24 april 2011
Op zondag 24 april a.s. (1ste paasdag) is weer het traditionele eieren zoeken op het voetbalveld. De paashaas zal dan het gouden ei weer verstoppen en aan jullie de taak om deze op te zoeken! We beginnen om 11.00uur, dus zorg dat je erbij bent! Alle kinderen zijn natuurlijk welkom en we zullen zorgen voor leuke prijsjes. Om 12.30 zal de verloting van de voetballoterij plaatsvinden, de paashaas zal de winnende loten trekken. NIEUW: Dit jaar organiseren we ook een eieren gooi-wedstrijd! Geef je samen met een partner op en zorg dat het ei heel blijft tijdens het overgooien. Natuurlijk zal de afstand steeds groter worden! We beginnen rond 13.30 na de verloting van de voetbal, zorg dat je er (op tijd) bij bent. Inleggeld is €2,50 per team. Geef je op via het aanmeldingsformulier bij de kantine of via Johnny: 0655195250 Iedereen mag meedoen, jong en oud! |
De loterij van de Voetbalvereniging Vilsteren is weer een feit. Zaterdag aanstaande (9 april) starten wij de verkoop. De kosten zijn € 1,00 per lot en met dit lot zijn mooie (geld)prijzen te verdienen. De eerste prijs is maar liefst € 150,00 waard.
De jeugd verzorgt de verkoop van de loten.
We gaan ervan uit dat jullie de jeugd helpen om ze “los” te maken. Hoe meer loten hoe meer kans.
De trekking wordt gehouden op 1e paasdag in de kantine. Dit combineren wij met het traditionele “Paaseieren zoeken” (nadere informatie volgt nog) waarbij de paashaas vele eieren heeft verstopt op het sportpark.
Onder begeleiding van de paashaas, de voorzitter, en hopelijk vele ouders zal de trekking plaatsvinden om ± 12.30 uur.
· 1 lot kost € 1,00
· Trekking 1e paasdag (24-04-2011)
· De loterij is goed gekeurd door gemeente Ommen (vergunning)
Installatiebedrijf Tijhaar Vilsteren BV
Veel geluk en zorg dat je een lot of loten hebt van de Voetbalvereniging Vilsteren.
Met vriendelijke groet,
Sponsorcommissie VV Vilsteren.
Geachte Leden,
Onze website is alweer drie maanden online en wordt gezien de bezoekers aantallen goed bezocht.
Gezien het aantal bezoekers per pagina valt op te merken dat er goed gebruik van gemaakt wordt door onze eigen leden. Dit is natuurlijk een goede zaak en bevestigd het belang van een eigen website.
Momenteel wordt er naast de website nog steeds het toppertje en ons clubblad de Molenesch Toppers uitgebracht.
Gezien dat alle informatie op onze website te vinden is, hebben wij binnen het bestuur besloten om met ingang van het nieuwe seizoen (seizoen 2011-2012) te stoppen met zowel het toppertje als het clubblad De Molenesch Toppers.
Enkele redenen hiervoor zijn:
- Alle informatie is op de website te vinden, deze word bijna dagelijks bijgewerkt en is dus altijd up-to-date.
- Besparing van veel werk: Redactioneel, kopiëren, vouwen, nieten en bezorgen.
- Besparing van kosten: Papier, kopieerkosten, bezorgkosten e.d.
- Adverteerders en sponsoren van het clubblad proberen wij op de website te krijgen met een directe link tot hun eigen website.
Wij beseffen ons als bestuur terdege dat vele mensen het jammer zullen vinden dat ons clubblad verdwijnt, toch hebben wij als bestuur (mede om bovenstaande redenen) besloten om het wel door te voeren.
Geen internet?
Als er mensen zijn die niet over internet beschikken en wel over de nodige informatie moeten beschikken, kunnen dit kenbaar maken bij een van de bestuursleden.
Voor die mensen zoeken wij dan een passende oplossing.
Iedereen bedankt!
Voor alle vrijwilligers die de afgelopen 25jaar (het clubblad bestaat dit jaar namelijk 25 jaar) medewerking hebben verleend om het clubblad te maken, kopiëren, vouwen, nieten, bezorgen e.d. worden op passend manier bedankt, het bestuur komt hier op terug.
Hopelijk kan iedereen achter het besluit van het bestuur staan.
Namens het bestuur,
Frank Veltmaat.