Seizoen 2017 - 2018

27 mei 2018: Bekerfinale Vilsteren JO11-1G op zaterdag 2 juni 2018

Vilsteren JO11-1G is bezig met een mooi voetbaljaar. In de najaarscompetitie zijn ze kampioen geworpen in de 4e klasse. In de zaalcompetitie hebben ze in de 3e klasse de 2e plaats behaald. Na de winterstop hebben we de gok genomen om ze in de 2e klasse te laten voetballen en ze houden zich prima. Tot zover 5 gewonnen, 4 verloren en 1 gelijk gespeeld, ze staan op dit moment 6e.

Met de bekerwedstrijden gaat het ook heel goed. De poulewedstrijden hebben ze alle drie gewonnen en ook de kwartfinale tegen Dedemsvaart met 7-0 gewonnen. Tijdens de halve finale moest JCO JO11-5 het ontgelden: 7-1. Nu wacht de finale tegen DES-Nijverdal JO11-2. Deze wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag 2 juni om 9.30 uur in Schalkhaar.

Kom je het team aanmoedigen?

Het zou mooi zijn als ze aangemoedigd worden door een groot aantal supporters uit Vilsteren. Dus als je tijd vrij kunt maken kom dan naar Schalkhaar om onze spelers te ondersteunen en ze een onvergetelijke dag te bezorgen!

De leiders

3 april 2018: Kledingcommissie

Er is een nieuwe commissie, de kledingcommissie deze bestaat uit Theadelinde Langenkamp en Anita Grefelman. Deze 2 dames beheren de kleding voor de jeugd en senioren. Als er iemand kleding kapot heeft of te klein is kan zich melden bij 1 van deze 2 dames, zij kopen ook de kleding in en zorgen dat er voorraad op peil blijft.

5 december 2017: VOETBALPLAATJES op POSTER af laten drukken

Het is mogelijk om de voetbalfoto van de Jumbo actie in Dalfsen af te laten drukken op een poster. De posters (afmeting 50 x 70) kunnen besteld worden bij de informatiebalie van de Jumbo, vergeet niet het nummer van betreffende foto mee te nemen!

Kosten:

Losse poster 9.75 euro.

Poster in koker 11.75 euro.

Wanneer u de poster voor kerst wilt hebben, dan het liefst deze week bestellen, en anders kun je ze gedurende de actie periode bestellen.

Sponsorcommissie

10 juli 2017: Unieke actie V.V. Vilsteren en supermarkt Jumbo Kamphuis Dalfsen

Net voor de vakantie mogen we het naar buiten brengen. De voorbereidingen zijn inmiddels getroffen en we hebben al een paar sessies met de verenigingen van Dalfsen en omgeving gehad onder leiding van Ronald Kamphuis. Een voetbalplaatjes actie waar we graag aan mee willen doen, is leuk voor de spaarder, met een uniek stukje geschiedenis over onze vereniging. Wij zouden het fijn vinden als iedereen meedoet, senioren en junioren, alle leden op de foto, en dan sparen en foto’s plakken om het boek compleet te krijgen. Tot zover, meer informatie volgt. Begin van het volgend seizoen verwachten wij de fotograaf die jou en je team op de foto zet. Hieronder het persbericht… fijne vakantie toegewenst.

De sponsorcommissie

Unieke actie VV Vilsteren en supermarkt Jumbo Kamphuis Dalfsen

Jumbo Kamphuis gaat samen met VV Vilsteren dit najaar groot uitpakken met een unieke sportplaatjesactie. In navolging van de landelijke voetbalplaatjesactie waarbij de consument plaatjes van eredivisiespelers bij elkaar kan sparen, willen we Vilsteren een soortgelijke actie houden, maar dan met VV Vilsteren en Ronald Kamphuis.

Voor het realiseren van deze actie zijn uiteraard foto’s nodig van de individuele spelers en per team een groepsfoto. Voor het maken van de foto’s worden twee dagen ingepland:

Omdat er zo’n 190 foto’s gemaakt moeten worden, wordt er een strakke planning gemaakt, waar we ons goed aan moeten houden, want het is een hele klus. Maar omdat het voor een uniek sportplaatjesboek van onze eigen vereniging is, verwachten we van iedereen zijn/haar volle medewerking.

Omdat we rekening moeten houden met de mening van al onze leden, maken we iedereen er al op attent dat het nodig is om toestemming te geven voor het maken en later het gebruiken van de foto voor het voetbalboek. Senioren dienen hiervoor zelf te tekenen en bij personen tot achttien jaar moeten de ouders dit doen. We hebben hiervoor een speciaal formulier gemaakt.

Let wel: zonder handtekening komt u/uw kind niet op de foto en kan hij/zij, in verband met het portretrecht, niet meedoen aan deze bijzondere actie.

Deze unieke actie wordt gedaan in samenwerking met het bedrijf Retrospect Boekproducties. Retrospect werkt hiervoor onder meer samen met Unilever, de op twee na grootste levensmiddelenproducent van de wereld. Juist hierdoor zijn wij als vereniging ervan overtuigd dat het een geweldige actie wordt, waar eenieder veel plezier aan zal beleven.

Voor vragen en/of opmerkingen kunt je altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet

De Sponsorcommissie VV Vilsteren