Aan- en afmelding lid

Wil je lid worden van Voetbal Vereniging Vilsteren?

Wij vinden het erg leuk als je bij onze vereniging wilt komen voetballen. Bij onze vereniging kan je op verschillende niveaus aan de wedstrijden deelnemen. De jeugdteams spelen hun wedstrijden op zaterdag, de senioren spelen hun wedstrijden op vrijdag/zondag. Onze vereniging is aangesloten bij de KNVB en valt onder regio Oost.

Je ziet, voor elk wat wils! Mocht je besluiten om niet direct wedstrijden te gaan spelen, maar eerst een poosje te komen trainen, dan kan dat. Onder deskundige leiding kun je bij ons heel wat leren. Er wordt tenminste 1 keer per week getraind (behalve in de zomervakantie). Daarnaast doen we soms ook een beroep op onze leden om samen de voorkomende werkzaamheden te doen zodat we samen er voor zorgen dat de vereniging goed draait.

Heb je besloten je aan te melden bij onze vereniging, vul dan het aanmeldingsformulier en machtingskaart in en lever deze in bij penningmeester Jan Koerhuis. Zie hieronder de link.

Afmelding

Indien je jouw lidmaatschap wilt opzeggen, dan kan dit door dit voor 1 mei van het betreffende seizoen schriftelijk door te geven aan de Ledenadministratie t.a.v. Jan Koerhuis. Wordt de afmelding na deze datum doorgegeven, dan wordt de volledige contributie van het nieuwe seizoen in rekening gebracht.