Seizoen 2019 - 2020

4 oktober 2020: Vilsteren JO9 kampioen

8 april 2020: V.V. Vilsteren en het Coronavirus

Beste leden van VV Vilsteren

Uitbraak van het corona virus zorgt voor onzekere tijden! Afgelopen weken stonden er verschillende wedstrijden op het programma voor onze jeugd en senioren. Stond, want al enkele weken is alles anders en op het moment van schrijven is zojuist bekend geworden dat het seizoen 2019/2020 niet kan worden hervat en voor ons allen ten einde is.

Het corona virus heeft ons stevig in de greep. Een onzeker en onbehaaglijk gevoel ervaren wij allemaal nu zoveel beperkingen aan de orde zijn en de invulling van ons dagelijks leven plots heel anders is dan we gewend waren.

Sportpark “De Molenesch” is afgesloten. Sporten of het gebruik maken van de velden of accommodatie is zelfs strafbaar en de gemeente handhaaft met strakke hand in het belang van ons allen. Het bestuur richt zich, in deze uitzonderlijke tijd, vooral op essentiële zaken die niet uitgesteld kunnen worden. Als club proberen we, ook na de corona tijd, sterk en gezond te blijven en daar horen besluiten bij. Het is van groot belang om elkaar te blijven spreken. Vanuit het bestuur zullen we proberen digitaal contact te houden met alle commissies binnen onze club om via al deze vrijwilligers contact te houden met alle leden. Zo hopen we dat ook onze leden met elkaar verbonden blijven en elkaar blijven steunen in deze moeilijke tijd.

Door het wegvallen van inkomsten van met name het clubhuis breekt voor ons ook een financieel spannende tijd aan. Maar dat geldt zeker ook voor veel van onze sponsoren en hun medewerkers. Wij wensen hen veel sterkte en wijsheid toe in deze onzekere tijd. Dit geldt natuurlijk ook voor alle leden, vrijwilligers en supporters van onze club.

Via onze site (www.vvvilsteren.nl) zullen wij u zoveel mogelijk op de hoogte houden wat er speelt binnen onze vereniging. Als laatste richt ik mij heel persoonlijk tot iedereen. Hopelijk zullen we elkaar snel weer zien. Rondom de velden, of drinken we samen weer iets in ons clubhuis “Ons Mikpunt”. We zullen weer samen lachen. Wellicht moeten we opkrabbelen en de ruggen rechten. Daarbij zullen we elkaar meer helpen/steunen dan ooit. Voor nu, wees voorzichtig en zorg goed voor elkaar en jezelf.

Gerard Rietman, voorzitter V.V. Vilsteren

10 december 2019: Vilsteren JO17 najaarskampioen

Zaterdag hebben de jongens een hele mooie wedstrijd laten zien. Ze kregen de boodschap mee dat ze moesten winnen van Nieuwleusen. Lemelerveld staat met 1 punt op de tweede plek. Dus direct vol aan de bak.

De jongens konden elkaar goed vinden, mooie acties. Ruststand was 4-0, dus dit zegt genoeg. Tot grote verrassing kwam Lemelerveld jO17 het spel van Vilsteren in de war brengen, maar dit gaf geen effect. Ze bleven gaan en met super mooi samenspel hebben ze dik gewonnen, 10-0.

Kampioen!

Jongens, coaches, trainer, hartelijk gefeliciteerd!

De versierde kar stond klaar voor een ererondje door het dorp.

Vilsteren JO11-1 najaarskampioen

Geplaatst 30 nov. 2019 12:19 door V.V. Vilsteren [ 30 nov. 2019 12:24 bijgewerkt ]

Spannend wat het zeker!

De plekken waren voor deze wedstrijd nog niet vergeven. Dus de jongens moesten volle bak gaan! De wedstrijd van vandaag was dus een erg spannende wedstrijd, waarin gewonnen moet worden om kampioen te worden. Het werd een wedstrijd met vooral in de eerste helft veel tegenstand van de nummer 2 van de competitie. Maar daar wisten de jongens van Vilsteren ondanks de spanning moed mee om te gaan. Het werd 6-1 in eigen huis, en het kampioenschap kan gevierd worden met een rondje op de wagen en een heerlijk bakje papat.